Diskussionsaften i “Vores Sorgenfri” 11/5 er udsat

maj 7th, 2015 af Anders Leave a reply »

BG har modtaget nedenstående udsættelse af den planlagte diskussionsaften fra foreningen “Vores Sorgenfri”. Kontakt webmaster (anders_isling@hotmail.com), hvis de vedhæftede filer ikke kan hentes.

Kære Alle,

”Vores Sorgenfri” har løbende været i kontakt med forvaltningen i Lyngby-Taarbæk Kommune. Indtil for nyligt har det været tanken, at de nye lokalplaner for Sorgenfri skulle i høring sidst på foråret formentlig efterfulgt af borgermøder til efteråret. Imidlertid har kommunen endnu ikke modtaget klare skitseforslag fra bygherrerne, og vi mener derfor, vi bør vente med at afholde debatmøde i ”Vores Sorgenfri”, indtil der foreligger forslag om lokalplanændringer fra forvaltningens side.

Vi har derfor valgt at udsætte mødet den 11. maj indtil videre.

I bestyrelsen for ”Vores Sorgenfri” har vi klare ønsker om at sikre den løbende medlemsinddragelse. Vi vil derfor bede jer læse og kommentere vedhæftede dokumenter. Det drejer sig dels om en analyse af kommunens hidtidige planlægningsforløb, dels et diskussionsoplæg for ”Vores Sorgenfris” visioner og planer. Vi håber, I vil sende os jeres tilkendegivelser via ”voressorgenfri@gmail.com” eller på Facebookgruppen.

Vi glæder os til at afholde et debatmøde, så snart vi kan fremlægge kommunens lokalplanforslag.

Bestyrelsen i ”Vores Sorgenfri”

Diskussionsopl+ªg-visioner Vores Sorgenfri debat

Comments are closed.